KOULUTUS 27.2.20

HUONE Kamppi, Malminkatu 30, Helsinki

Millaisia mainosmahdollisuuksia Googlessa on hakusanamainonnan lisäksi? 

Miten tuon tuotteeni/palveluni asiakkaiden silmien eteen, kun he etsivät sitä?

 

Koulutuksessa tutustutaan Googlen eri mainosmahdollisuuksiin. Käymme läpi perusteet Display-, Shopping- ja YouTube -mainonnasta. 

 

Koulutuksen jälkeen ymmärrät, mitä mainosmuotoa sinun kannattaa käyttää ostopolun eri vaiheissa. Opit millaisia sisältöjä voit käyttää ja miten erilaisia kampanjoita rakennetaan. Lisäksi opit mittaamaan tehokkaasti mainoksesi toimivuutta ja niiden vaikutusta myyntiin.

Koulutus on hyvin käytännönläheinen, joten pidä huoli, että sinulla on pääsy yrityksesi Google Ads -tilille ja tietokone mukana. Työpaja - osuudessa pääset suunnittelemaan mainoskampanjaa ja saat kouluttajalta paikan päällä palautetta. 

Miksi kannattaa osallistua?

 

Koska haluat ymmärtää Google-mainonnan mahdollisuudet hakusanamainonnan ulkopuolella ja haluat viedä Google-mainontanne seuraavalle tasolle. 

 

Koska halua osata luoda Googlessa erilaisia kampanjoita, jotka auttavat yritystäsi pääsemään huippu liiketoiminnallisiin tavoitteisiin! 

Koulutus sopii viestinnän ja markkinoinnin parissa työskenteleville. 

Koulutus sopii erityisesti sinulle jos olet jo kokeillut ensimmäisiä Googlen hakusanamainontakampanjoita ja haluat viedä Google-mainontasi seuraavalle tasolle. Koulutuksessa ei lähdetä Google Adsin perusteista, joten työkalun pitäisi olla sinulle tuttu.

Kenelle koulutus sopii?

 

Ohjelma klo 8.30 – 16:00:

27.2.20

08:30

Aamupala ja ilmoittautuminen

09:00

Koulutus alkaa

  • Hakusanamainonnan edistyneemmät mahdollisuudet ja kohderyhmien hyödyntäminen

  • Tehokas Display-mainonta ja eri mainosmuodot

10:30

Kahvitauko

10:45

Jatkuu

  • Shopping-mainonta

11:30

Lounas

12:30

Koulutus jatkuu

  • Youtube-mainonta

  • Konversioseuranta ja mainonnan tulosten mittaaminen

14:30

Kahvitauko

14:45

TYÖPAJA 

  • Suunnittele oma kampanjasi sopivalla mainosmuodolla ja saa palautetta kouluttajalta 

16:00

Lopetus

 

KOULUTTAJA

Alexandra Byskata

 

Alexandra on kerryttänyt digimarkkinoinnin kokemusta niin ulkomailta kuin kotimaastakin. Hänen taustansa startupeissa ja järjestöissä on tuonut ymmärrystä siitä, miten markkinoinnilla saadaan edistettyä myyntiä ja näin ollen vaikutettua suoraan liiketoimintaan. Alexandraa kiehtoo etenkin tehokkaiden asiakaspolkujen rakentaminen yhdistämällä digitaalisen markkinoinnin eri työkaluja. Kouluttajana Alexandra on rauhallinen ja selkeä ja jakaa aina alan uusimmat tiedot koulutettavilleen.

SUPER EARLY BIRD

28.11.2019 asti

499 EUR + ALV.

799 EUR + ALV.

NORMAALIHINTA

26.2.2020 asti

Hinta sisältää 1 pv lähikoulutus, sähköinen esitysmateriaali, koulutustodistus, aamupala, lounas ja kahvit. 

 
Grow_logot_white_transparent.png

Aleksi Helander

CEO, Partner

+358 40 251 6598

aleksi.helander(a)bignordic.com

Heidi Byskata

Business Director

+358 50 309 1418

heidi.byskata(a)grownordic.fi

Riina Räikkönen

Jr. Sales Manager
+358 50 557 2684

riina.raikkonen(a)bignordic.com

  • White LinkedIn Icon
  • White Instagram Icon

Noora Veijalainen

Customer Experience Manager
+358 40 7048239 

noora.veijalainen(a)grownordic.fi