Web site

 VERKKOSIVUSTON KEHITYS  PALVELUMUOTOILUN JA  ANALYTIIKAN AVULLA 

   31.3.2021 

 

 ETÄKOULUTUS KLO 12:00 - 16:00 

Digitaalinen palvelumuotoilu keskittyy verkkokokemuksen ja verkkopalveluiden sujuvuuden parantamiseen.

 

Tässä koulutuksessa opit miten suunnittelet verkkosivuston käyttämisen, palvelupolun,  sujuvaksi ja miellyttäväksi asiakkaillesi. Käymme läpi miten erilaisia analytiikkatyökaluja voidaan käyttää selvittämään digitaalisen palvelun nykytilaa ja millaisilla työkaluilla voidaan kehittää verkkopalveluita eteenpäin. 

KENELLE KOULUTUS ON SUUNNITELTU?

Koulutus on suunniteltu erityisesti yrityksen viestinnästä, markkinoinnista ja liiketoiminnan kehityksestä vastaaville henkilöille tai sinulle jolla on vastuuna esim. verkkosivuston asiakaskokemus. 

 
Certified_BLACK1.png
 

AIKATAULU

31.3.2021 ETÄKOULUTUS (ZOOM ALUSTA) 

11.45

KIRJAUTUMINEN ALUSTAAN JA YHTEYDEN TARKISTUS

Olet saanut koulutuslinkin Grow Koulutus henkilökunnalta pari päivää ennen koulutusta. 

Huom! Pidämme tunnin välein jaloittelupaussin (5-10 min)

12:00 

Analytiikka palvelumuotoilun apuna

- Miten voit käyttää Google Analyticsia digitaalisen asiakaskokemuksen analysointiin

- Verkkosivun kävijäkokemukseen tarkoitetut työkalut

13:00

Verkkosivu digitaalisen palvelumuotoilun keskiössä

- Laskeutumissivut ja CTA:t

- Markkinoinnin automaation käyttöesimerkkejä

14:00

- AB-testaus digitaalisessa palvelumuotoilussa

- AB-testauksen työkaluja

- Klikkipolut

15:00

Case esimerkkejä verkkosivustojen uusimisesta ja verkkotyökalujen kehittämisestä

Harjoitustehtävä:

www-sivun digitaaliset polut

16:00

LOPETUS JA YHTEENVETO

Web site

ETÄKOULUTUS HINTA  AUKI 30.3.21 ASTI

350 EUR + ALV.

 Hinta sisältää: 

 - Noin 4 h live etäkoulutus 

 - Harjoitustehtävä  

  -sähköiset koulutusmateriaalit 

 - PDF koulutustodistus 

 

KOULUTTAJA

Jonna_Muurinen_Kuulu.jpg
Jonna Muurinen
Toimitusjohtaja, perustaja, Kuulu Oy ​

 

Jonna Muurinen on markkinointiviestintätoimisto Kuulun perustaja ja toimitusjohtaja.
Hän on työskennellyt 20 vuoden ajan kansainvälisen yritysviestinnän ja markkinoinnin asiantuntijatehtävissä. Uransa aikana hän on auttanut satoja yrityksiä kehittämään verkkopalveluitaan. Asiakkaina on ollut niin julkishallintoa, oppilaitoksia kuin yksityisyrityksiäkin.