hands-1167618_1920.TikTok_9_jpg.jpg

 

   Instagram, Facebook 

 ja  TikTok –  yrityskäytössä 

 WEBINAARI 

 

 10.9.2020 

verkossa klo 9:00 - 15:00 

Missä tavoitat potentiaaliset asiakkaasi parhaiten? Kenties siellä, missä he viettävät aikaansa aamusta iltaan, säällä kuin säällä – sosiaalisessa mediassa. 

 

Koulutuksessa tutustut Instagramin, Facebookin ja TikTokin käyttötapoihin yrityksen näkökulmasta.

 

Koulutuspäivän aikana käymme läpi kanavien ominaispiirteitä sekä erilaisia tapoja, joilla yritykset voivat näitä kanavia hyödyntää omassa markkinointiviestinnässään tehokkaasti. Opit myös mainonnan mahdollisuuksista kussakin kanavassa: miten näkyvyyttä voi ja kannattaa ostaa?

MiksI osallistua KOULUTKSEEN?

 

  1. Koulutus antaa osallistujille kattavan ja ajankohtaisen tietopaketin Instagramin, Facebookin ja TikTokin hyödyntämisestä yrityskäytössä. 

  2. Koulutus auttaa kehittämään päivittäistä sosiaalisen median työtä ja käyttämään resurssinne tehokkaammin.

  3. Käytännönläheinen ote ja konkreettiset esimerkit takaavat päivän oppien hyödyntämisen ketterästi omassa organisaatiossa. 

 

KENELLE Koulutus sopii?

Koulutus on suunniteltu sinulle, joka on jo käyttänyt jonkin verran sosiaalisen median kanavia ja ymmärtää niiden perusteet.

Saatat esimerkiksi toimia yrityksenne tai organisaationne sosiaalisen median kanavien ylläpitäjänä, päivittäjänä, mainostajana tai sisällön suunnittelijana. 

KOULUTUKSEN SISÄLTÖ & AIKATAULU

10.9.2020 klo 9.00 - 15.00

(Kouluttaja pitää noin tunnin välein jaloittelutauon)

KIRJAUDU VIIMEISTÄÄN NYT WEBINAARI ALUSTAAN 

Olet saanut rekisteröitymisinkin ennakkoon Grow+ koulutus henkilökunnalta

 

KOULUTUS ALKAA

  • Sosiaalinen media Suomessa – käyttäjämäärät ja kanavien käyttötavat

  • Facebook yrityskäytössä – kanavan ominaispiirteet, mahdollisuudet ja parhaat käytännöt esimerkein

  • Instagram yrityskäytössä – kanavan ominaispiirteet, mahdollisuudet ja parhaat käytännöt esimerkein

  • Tehtävä: Asiakaskeskeisen hyötysisällön luominen sosiaaliseen mediaan

LOUNAS 1 H TAUKO

 

KOULUTUS JATKUU 

  • Mainonnan perusteet Facebookissa ja Instagramissa – toimintalogiikka, mainonnan tavoitteet, kohdennus ja sisältömahdollisuudet

  • Yrityksenä TikTokissa – kanavan ominaispiirteet ja parhaat käytännöt esimerkein + mainonnan mahdollisuudet TikTokissa

  • Mistä aloittaa koulutuksen jälkeen: Kanavakohtainen sisältösuunnitelma - kotitehtävä (pohja toimitetaan osallistujille koulutuksen päätteeksi)

 

 

LOPETUS

8:45

9:00

9:00 - 12:00

12:00 - 13:00

13:00 - 15:00

15:00

 

KOULUTTAJA

Lotta Kinnunen, Creative Consultant, LM Someco.  

Konseptoitua sisältöä, kohderyhmäymmärrystä ja käytännön tekemistä – siinä tiivistettynä Lotta Kinnusen erikoisosaaminen etä- ja lähivalmentajana. Englannista haettu syventyminen brändiviestintään ja psykologiaan kulutuspäätösten taustalla näkyvät Lotan valmennuksissa erityisesti asiakas- ja sisältökeskeisyytenä. 

hands-1167618_1920.TikTok_9_jpg.jpg

WEBINAARI HINTA   9.9.2020 ASTI

350 EUR + ALV.

 Hinta sisältää 5 h etäkoulutus, sähköiset  esitysmateriaalit, kotitehtävä ja osallistujatodistus.

 
Grow_logot_white_transparent.png

Aleksi Helander

CEO, Partner

+358 40 251 6598

aleksi.helander(a)bignordic.com

Heidi Byskata

Business Director

+358 50 309 1418

heidi.byskata(a)grownordic.fi

Riina Räikkönen

Jr. Sales Manager
+358 50 557 2684

riina.raikkonen(a)bignordic.com

  • White LinkedIn Icon
  • White Instagram Icon

Noora Veijalainen

Customer Experience Manager
+358 40 7048239 

noora.veijalainen(a)grownordic.fi