Facebook & Instagram

SOME 

kuluttaja-markkinointi

workshop

10.6.2020

 HUONE Kamppi, Malminkatu 30, Helsinki 

Koulutuksessa sukelletaan Instagramin ja Facebookin tavoitteelliseen kuluttajamarkkinointiin, käytännön harjoitusten avulla. 

 

Käymme läpi kanava suunnittelun perusteita, sosiaalisen median sisältökonseptointia sekä tiiviisti kunkin kanavan ominaispiirteitä entistä tavoitteellisemman kuluttajakäytön näkökulmasta. 

 

Tiiviistä teoria osuuksista jatketaan suoraan käytännön harjoituksiin, tehtäviin ja ideointiin. Työpajassa tehdään sekä ryhmä- että yksilötehtäviä.

Kenelle

Koulutus soveltuu sosiaalisen median kanavia työssään käyttäville ja tarvitseville, kuluttajamarkkinoinnin parissa työskentelevälle. 

 

Kenties päivität yrityksenne tai organisaationne Facebook/Instagram-profiilia tai olet
osa tiimiä, joka tätä tekee. Kaipaat vinkkejä sisältösuunnitteluun, julkaisutyöhön ja kanavien käytön jatkokehittämiseen. Etukäteistuntemus kanavista on suositeltavaa.

Miksi osallistua

Koulutus antaa sinulle mahdollisuuden kehittyä sosiaalisen median
markkinoinnissa käytännön harjoitteiden avulla.Työpajan aikana voit työstää
uusia ideoita ja sisältöjä sekä saada palautetta ja vinkkejä
olemassa olevaan tekemiseen.  

 

Koulutuksesta saat niin tietoa ja näkemystä kuin konkreettisia
vinkkejä arjen tekemiseen.

Teemat

Sosiaalisen median
kanavasuunnitelma
päivittäisen
julkaisutyön pohjana
(sis. harjoitustehtävän)

Sosiaalisen median sisältökonseptit osana arjen markkinointia
(sis. harjoitustehtävän)

Facebook-markkinointi
ja sisällöntuotanto - käytännön harjoitukset

Instagram-markkinointi
ja sisällöntuotanto - 
käytännön harjoitukset

Aikataulu 10.6.2020

8.30 Ilmoittautuminen ja aamupala

9.00 Koulutus alkaa (kahvitauot tilanteen mukaan) 


Sosiaalisen median kanavasuunnitelma päivittäisen julkaisutyön pohjana

• Kanavasuunnitelman sisältö

• Esimerkkejä erilaisista kanavasuunnitelmista

• Omien kanavasuunnitelmien teko

 

Sosiaalisen median sisältökonseptit osana arjen markkinointia 

• Mikä on sosiaalisen median sisältökonsepti?


• Hyvän sisältökonseptin ominaisuudet + esimerkkejä onnistuneista konsepteista 

• Ideoidaan ja kiteytetään kullekin oma sisältökonsepti

 
12-13 
LOUNAS
 
13.00 
Koulutus jatkuu

Facebook- ja Instagram-markkinointi 

• Facebookin ja Instagramin mahdollisuudet kuluttajamarkkinoijalle

• Erilaiset sisältömuodot ja kampanjaesimerkit


Kanavaharjoitukset

• Sisältösuunnitelman teko

• Sisältöjen ideointi

• Sisällöntuotannon harjoitukset: kuva, kevyt video, copy

 

16.00 
Koulutus päättyy 

KOULUTTAJA

Katja Mikkola

LM Somecon sisältöstrategi ja kouluttaja Katja Mikkola auttaa yrityksiä kehittämään sosiaalisen median läsnäoloa ja vaikuttavuutta. Katjan erityisosaamiseen kuuluu sosiaalisen median sisältöjen konseptointi ja ideointi, kampanjakokonaisuudet sekä ostetun näkyvyyden mahdollisuudet. 

 

Katjan tavassa kouluttaa yhdistyy strateginen näkökulma sekä käytännön kokemus.

SUPER EARLY BIRD HINTA

Voimassa 3.3.20 saakka

499 EUR
+ ALV.

EARLY BIRD HINTA

Voimassa 25.5.20 saakka 

599 EUR
+ ALV.

NORMAALI HINTA

9.6.20 saakka

799 EUR
+ ALV.

Hinta sisältää 1 pv lähikoulutuksen,  sähköiset esitysmateriaalit, koulutustodistuksen, aamupala, lounas ja kahvit. 

Grow_logot_white_transparent.png

Aleksi Helander

CEO, Partner

+358 40 251 6598

aleksi.helander(a)bignordic.com

Heidi Byskata

Business Director

+358 50 309 1418

heidi.byskata(a)grownordic.fi

Riina Räikkönen

Jr. Sales Manager
+358 50 557 2684

riina.raikkonen(a)bignordic.com

  • White LinkedIn Icon
  • White Instagram Icon

Noora Veijalainen

Customer Experience Manager
+358 40 7048239 

noora.veijalainen(a)grownordic.fi