
Facebook & Instagram

SOME
kuluttaja-markkinointi
workshop
10.6.2020
HUONE Kamppi, Malminkatu 30, Helsinki
Koulutuksessa sukelletaan Instagramin ja Facebookin tavoitteelliseen kuluttajamarkkinointiin, käytännön harjoitusten avulla.
Käymme läpi kanava suunnittelun perusteita, sosiaalisen median sisältökonseptointia sekä tiiviisti kunkin kanavan ominaispiirteitä entistä tavoitteellisemman kuluttajakäytön näkökulmasta.
Tiiviistä teoria osuuksista jatketaan suoraan käytännön harjoituksiin, tehtäviin ja ideointiin. Työpajassa tehdään sekä ryhmä- että yksilötehtäviä.
Kenelle
Koulutus soveltuu sosiaalisen median kanavia työssään käyttäville ja tarvitseville, kuluttajamarkkinoinnin parissa työskentelevälle.
Kenties päivität yrityksenne tai organisaationne Facebook/Instagram-profiilia tai olet
osa tiimiä, joka tätä tekee. Kaipaat vinkkejä sisältösuunnitteluun, julkaisutyöhön ja kanavien käytön jatkokehittämiseen. Etukäteistuntemus kanavista on suositeltavaa.
Miksi osallistua
Koulutus antaa sinulle mahdollisuuden kehittyä sosiaalisen median
markkinoinnissa käytännön harjoitteiden avulla.Työpajan aikana voit työstää
uusia ideoita ja sisältöjä sekä saada palautetta ja vinkkejä
olemassa olevaan tekemiseen.
Koulutuksesta saat niin tietoa ja näkemystä kuin konkreettisia
vinkkejä arjen tekemiseen.
Teemat
Sosiaalisen median
kanavasuunnitelma
päivittäisen
julkaisutyön pohjana
(sis. harjoitustehtävän)
Sosiaalisen median sisältökonseptit osana arjen markkinointia
(sis. harjoitustehtävän)
Facebook-markkinointi
ja sisällöntuotanto - käytännön harjoitukset
Instagram-markkinointi
ja sisällöntuotanto - käytännön harjoitukset
Aikataulu 10.6.2020
8.30 Ilmoittautuminen ja aamupala
9.00 Koulutus alkaa (kahvitauot tilanteen mukaan)
Sosiaalisen median kanavasuunnitelma päivittäisen julkaisutyön pohjana
• Kanavasuunnitelman sisältö
• Esimerkkejä erilaisista kanavasuunnitelmista
• Omien kanavasuunnitelmien teko
Sosiaalisen median sisältökonseptit osana arjen markkinointia
• Mikä on sosiaalisen median sisältökonsepti?
• Hyvän sisältökonseptin ominaisuudet + esimerkkejä onnistuneista konsepteista
• Ideoidaan ja kiteytetään kullekin oma sisältökonsepti
12-13 LOUNAS
13.00 Koulutus jatkuu
Facebook- ja Instagram-markkinointi
• Facebookin ja Instagramin mahdollisuudet kuluttajamarkkinoijalle
• Erilaiset sisältömuodot ja kampanjaesimerkit
Kanavaharjoitukset
• Sisältösuunnitelman teko
• Sisältöjen ideointi
• Sisällöntuotannon harjoitukset: kuva, kevyt video, copy
16.00 Koulutus päättyy

KOULUTTAJA
Katja Mikkola
LM Somecon sisältöstrategi ja kouluttaja Katja Mikkola auttaa yrityksiä kehittämään sosiaalisen median läsnäoloa ja vaikuttavuutta. Katjan erityisosaamiseen kuuluu sosiaalisen median sisältöjen konseptointi ja ideointi, kampanjakokonaisuudet sekä ostetun näkyvyyden mahdollisuudet.
Katjan tavassa kouluttaa yhdistyy strateginen näkökulma sekä käytännön kokemus.
SUPER EARLY BIRD HINTA
Voimassa 3.3.20 saakka
499 EUR
+ ALV.
EARLY BIRD HINTA
Voimassa 25.5.20 saakka
599 EUR
+ ALV.
NORMAALI HINTA
9.6.20 saakka
799 EUR
+ ALV.
Hinta sisältää 1 pv lähikoulutuksen, sähköiset esitysmateriaalit, koulutustodistuksen, aamupala, lounas ja kahvit.