to-do-4483048_1920.jpg

SOME-KANAVIEN MAINONNAN SEURANTA 

 

GOOGLE-, FACEBOOK-, JA LINKEDIN MAINONTA

2021 | KLO 9.00–12.00  

google_logo_-1015751_1280.png
facebook_logo_2429746_1280.png
linked-logo_transparent_2668696_1280-rem
Grow_KOULUTUS_logot-03.png

Koulutus syventää osallistujien some-mainonnan seurannan osaamista. 

Koulutuksessa tutustutaan tarkemmin muun muassa konversiomainontaan sekä digitaalisesta markkinoinnista saatujen tulosten tulkintaan sekä optimointiin. Koulutuksen painotus on Google-, Facebook- ja LinkedIn- mainonnassa. 

 

Sparraavassa koulutuksessa käydään läpi suosituimpien somealustojen pikseleitä (Facebook ja Linkedin) ja niiden tuomia mahdollisuuksia esimerkiksi uudelleen markkinointiin ja mukautettujen kohderyhmien luomiseen. Koulutus antaa eväitä myös siihen: 

 

  • miten sosiaalisesta mediasta tullutta liikennettä voidaan seurata tehokkaammin Google Analyticsissa esimerkiksi UTM-tageja mainoksissa hyödyntämällä

  • Käsittelee Googlen Tag Manageria ja Analyticsia esimerkiksi verkkosivuston kävijäliikenteen ja konversioseurannan näkökulmasta.

 

Koulutuksessa ei lähdetä perusteista, joten Google Analyticsin peruskäyttö tulisi olla sinulle tuttua. Osallistumista varten varmista, että sinulla on pääsy organisaatiosi Google Analytics -tilille.

 

 MIKSI OSALLISTUA  KOULUTUKSEEN?

- Opit tulkitsemaan somemainonnan tuloksia ja optimoimaan mainontaasi tulosten perusteella.

- Opit hyödyntämään sosiaalisen median pikseleitä mukautettujen kohderyhmien luomisessa ja yleisötuntemuksen parantamisessa.

- Haluat saada paremman käsityksen sosiaalisen median mainonnan tuomasta liikenteestä ja oppia lisäämään pikseleitä ja konversioseurantaa yrityksesi verkkosivuille.

Certified_BLACK1.png

SISÄLTÖ
klo 9.00 - 12.00 VERKOSSA 
Huom! Pidämme tunnin välein jaloittelutauon

8:45

 

 

9:00 

 
 
9:00-12:00






12:00

Kirjaudu viimeistään nyt rekisteröidy koulutusalustaan ja tarkista yhteys.  

Ilmoittautuneet osallistujat saa koulutuslinkin pari päivää ennen koulutusta.  

 

 

 

Koulutus alkaa

- Ekosysteemi

  • mainonnan järjestelmät, verkkosivut, tagien hallinta ja  analytiikka 

- Miksi käyttää mainonnan seurantatageja ja pikseleita

 

- Seurantatagien ja pikselien asentaminen Tag Managerilla

  • Miksi ja Miten? 

 

- Markkinoinnin menestyksen analysointi mainonnan järjestelmissä

 

- Google Analytics verkkosivuston liikenteen mittaamisessa ja markkinoinnin kehittämisessä 

Koulutus päättyy

 

KOULUTTAJAT

Sofia Mäkivaara, Digital Marketing Specialist, LM Someco

 

Mäkivaara yhdistelee työssään tottuneesti elementtejä tekniikasta ja markkinoinnista, ja hän tekee töitä niin verkkosivustojen analysoinnin, kuin mittaamisen suunnittelun ja konkreettisen toteutuksen parissa. Analytiikassa häntä kiehtoo erityisesti mahdollisuus lisätä ymmärrystä toimivista sisällöistä verkossa, käyttäjien toimintatavoista ja heidän poluistaan yritysten digitaalisissa palveluissa.

 

Kouluttajana Mäkivaara on selkeä ja rauhallinen.

Tuukka Apaja, Digital Marketing Specialist, LM Someco

Apajan erikoisala on mainonnan suunnittelu, toteutus ja mittaaminen digitaalisissa kanavissa. Hän on urallaan päässyt useamman vuoden ajan auttamaan kaikenkokoisia yrityksiä tekemään laadukasta markkinointia. 

to-do-4483048_1920.jpg

ETÄKOULUTUKSEN 
HINTA
 

370 EUR + ALV.

 Hinta sisältää:

-  3 tunnin live etäkoulutus (kouluttajat vastaa kysymyksiin) 

 - Tallenne (auki 59 pv) 

 -  PDF esitysmateriaali  

 - PDF osallistujatodistu