
Markkinoinnin automaatio: palvele paremmin ja myy enemmän!
Markkinointiautomaatio on järjestelmä, jonka tarkoituksena on tehostaa ja automatisoida jatkuvasti toistuvia markkinoinnin prosesseja, luokitella liidejä ja pitää yllä potentiaalisten asiakkaiden mielenkiintoa.
Kesäkuun koulutuspäivä keskittyy markkinoinnin automaatiotyökaluihin.
Päivän aikana käsittelemme useita eri markkinoinnin automaatiotyökaluvaihtoehtoja ja saat vinkit, millä perusteella löydät teille sopivimmat työkalut, kuinka ne kannattaa valjastaa käyttöön ja kuinka saat markkinoinnin automaatio- ja uutiskirjetyökaluista tehot irti.
Huom! Usein virheellisesti ajatellaan, että markkinoinnin automaatiotyökalu tekee markkinoinnista automaattista. Koulutuspäivän aikana ymmärrät, miksi tämä ei ole totta.
Koulutuspäivänä tutustut myös REANE-malliin, koska käsittelemme REANE-mallin Engage, Activate ja Nurture-osioita (koko malli: Reach – Engage – Activate – Nurture – Enhance).
Miksi kyseinen malli? Malli ohjaa työpanokset ja eurot oikeisiin kehityskohteisiin.
KOULUTUS VASTAA KYSYMYKSIIN...
Mikä on markkinoinnin automaatiotyökalu?
Miksi markkinoinnin automaatiotyökalu kannattaa ottaa käyttöön?
Minkälaisia markkinoinnin automaatiotyökaluja on olemassa?
Mikä näitä työkaluja yhdistää ja erottaa?
Kuinka löytää omalle yritykselleen sopivin markkinoinnin automaatiotyökalu?
Kuinka markkinoinnin automaatiotyökalun käyttöönotto kannattaa toteuttaa?
Millä keinolla markkinoinnin automaatiotyökalusta saa hyödyt irti?
MIKSI OSALLISTUA?
-
Saat ymmärryksen markkinoinnin automaatiotyökalujen tarjoamista mahdollisuuksista.
-
Hahmotat, millä perusteella markkinoinnin automaatiotyökalu kannattaa valita.
-
Koulutuspäivän jälkeen tiedät, kuinka markkinoinnin automaatiotyökalun käyttöönotto kannattaa toteuttaa.
-
Ymmärrät kuinka markkinoinnin automaatio sopii osaksi muuta digimarkkinointiasi ja tehostaa yrityksen digimyyntiä.
KENELLE?
Koulutus sopii yrityksen myynnistä tai
markkinoinnista vastaaville henkilöille tai
digikanavissa myynnin ja markkinoinnin
kehittämisestä kiinnostuneille henkilöille.
AGENDA | 3.6.2020 | WEBINAARI
8:45
REKISTERÖIDY VIIMEISTÄÄN NYT WEBINAARI ALUSTAAN
Olet saanut rekisteröitymislinkin Grow+ koulutus henkilökunnalta ennakkoon
9:00
Markkinoinnin automaatio
-
Markkinoinnin automaatio: Palvele paremmin ja myy enemmän
-
Markkinoinnin automaatio tukemaan ostopolkua
- Osaksi kävijäpolkua
- Osaksi myyntiprosessia
- Osaksi asiakaspalveluprosessia
Markkinoinnin automaatio jatkuu
-
Markkinoinnin automaatiotyökalun käyttöönotto
- Perusperiaatteet, jotka koskevat kaikkia markkinoinnin automaatiotyökaluja
11.30 - 12.30
LOUNASTAUKO 1 H
12:30
Markkinoinnin automaatio jatkuu
-
Markkinoinnin automaatiotyökalun valinta – työkaluvaihtoehtojen esittely
- Valikoidusti eri työkaluja esittelyyn; HubSpot, ActiveCampaign, Liana CEM, Pardot, MailChimp..
Markkinoinnin automaatio jatkuu
-
Integraatiot – kuinka markkinoinnin työkalu saadaan osaksi olemassa olevaa työkalupakkia
- Vinkit onnistumiseen
16:00
Lopetus ja yhteenveto

350 €
+ ALV.
WEBINAARI HINTA
AUKI 2.6.20 asti
Hinta sisältää etäopetuksen klo 9:00-16:00, sähköiset koulutusmateriaalit, webinaari tallenne ja osallistujatodistus.
KOULUTTAJA
Riikka Pohjanen
Verkkoasema Oy:n Digimarkkinoinnin liiketoimintajohtaja
Riikka on toiminut digimarkkinoinnin ja kouluttamisen parissa jo yhdeksän vuotta. Riikan fokus on digimarkkinoinnin kokonaisuuden hyödyntämisessä ja hänen core- osaamisensa asettuukin digimarkkinoinnin ja ohjelmistoratkaisujen rajapintaan.
