Li_mainonta_workshop_5_21_business-20826

LINKEDIN

 MAINONNAN

WORKSHOP

2.9.2021

 

Certified_BLACK1.png

 ETÄKOULUTUS KLO 9 - 12 

 Kouluttajana Tom Laine 

linked-logo_transparent_2668696_1280-rem

Linkedin-mainonnan workshopissa käydään läpi kaikki olennaiset mainonnan eri vaihtoehdot Suomen kokeneimman Linkedin-asiantuntijan opastuksella, ja vieläpä käytännöllisesti ja teknisesti! 

 

Koulutuksessa käydään läpi Linkedin mainostyypeistä: 

 

  • Text Ads (Display vs. Dynamic)

  • Sponsored Content (ml. Carousel Ads)

  • Sponsored InMails

  • Conversation Ads

  • Lead Generation Forms useiden eri alojen esimerkkien kera. 

 

Koulutus sisältää myös kohderyhmien tehokkaan valinnan perusteet, asiaa mainonnan kustannuksista, AB-testauksesta, ja paljon muuta. 

 

Kouluttaja Tom Laine on tehnyt Linkedin-markkinointia jo vuodesta 2004 ja saavuttanut kampanjoillaan huikeita tuloksia, ja jakaa nyt oppinsa tässä 3 tunnin etäopetuksessa, käytännönläheisesti "tee näin mainos Linkedin - kanavassa". 

 

Koulutus soveltuu kaikille Linkedin-markkinoinnista kiinnostuneille osaamisen tasosta ja roolista riippumatta, mutta sopii erityisesti markkinoinnin ja myynnin rooleissa toimiville. 

KENELLE KOULUTUS SOPII ?

Certified_BLACK1.png
 

AIKATAULU & OHJELMA

2.9.2021 | ETÄKOULUTUS KLO 9 - 12
LINKEDIN MAINONNAN WORKSHOP

08:55

REKISTERÖIDY VIIMEISTÄÄN NYT

 

Koulutusalustana WebinarJam 

Olet saanut koulutuslinkin Grow Koulutus henkilökunnalta, pari päivää ennen koulutusta. 

HUOM! Pidämme noin tunnin välein jaloittelupaussin noin 5 - 10 min

09:00 

KOULUTUS ALKAA​

​​

Johdanto Linkedin mainontaan 

  • Formaatit

 

Text Ads 

  • Dynamic ja display

 

Sponsored Content (ml. Carousel Ads)

 

Sponsored InMails vs. Conversation Ads

  • Inboksiin tulevat mainokset

 

Kampanjan luonti

  • Näin luot mainostilin ja kampanjan

  • Kriteerit, kohdeyleisön valinta

  • CPM vai CPC

 

Lead Generation Forms 

  • Useita esimerkkejä

  • Call to action

 

Mainonnan kustannukset

  • Esimerkkejä

  • Mainos-huutokaupat

  • “Hybridimainontaa”

 

Mainonnan AB-testaus

12:00

YHTEENVETO

VIIMEISET KYSYMYKSET

LOPETUS

12:15

 

KOULUTTAJA

Tom_Laine_084_smaller.jpg
Tom Laine on Suomen johtava some-rekrytoinnin, työnantajamielikuvan luonnin ja Linkedinin asiantuntija, joka on toiminut pitkään kansainvälisessä myynnissä, markkinoinnissa ja rekrytoinnissa. Tom on toiminut Oracle:n pohjoismaisena kanavamarkkinointipäällikkönä Tanskassa, sekä perustanut Suomen ensimmäisen sosiaalisen median toimintatapoihin erikoistuneen rekrytointialan yrityksen, ja on toiminut sosiaalisen median parissa vuodesta 1999, jolloin hän perusti ensimmäisen yhteisöjen hyödyntämiseen keskittyneen startup-yrityksensä. 
 
Tänä päivänä hän kouluttaa organisaatioita sosiaalisen median aiheisiin Suomen lisäksi aktiivisesti mm. Euroopassa ja Lähi-Idässä. 

"Kerrankin kouluttaja, jolla on oikeasti käytännön tietoa ja kokemusta aiheesta"

 

"Tom Laine on aivan huippu kouluttaja. Ei puhu jargonia vaan osaa kertoa asian niin, että sen ymmärtää"

"Rento, sujuva, energinen ja innostunut kouluttaja. Lisäksi Tom on aidosti läsnä ja valmis vastaamaan kysymyksiin"

Li_mainonta_workshop_5_21_business-20826

  ETÄKOULUTUKSEN
-HINTA
 1.9.21 SAAKKA

370 EUR + ALV.

 Hinta sisältää; 

 - 3 h etäopetus

 - koulutustallenne

 - sähköiset koulutusmateriaalit

-  PDF osallistujatodistus