
Linkedin-mainonnan workshopissa käydään läpi kaikki olennaiset mainonnan eri vaihtoehdot Suomen kokeneimman Linkedin-asiantuntijan opastuksella, ja vieläpä käytännöllisesti ja teknisesti!
Koulutuksessa käydään läpi Linkedin mainostyypeistä:
-
Text Ads (Display vs. Dynamic)
-
Sponsored Content (ml. Carousel Ads)
-
Sponsored InMails
-
Conversation Ads
-
Lead Generation Forms useiden eri alojen esimerkkien kera.
Koulutus sisältää myös kohderyhmien tehokkaan valinnan perusteet, asiaa mainonnan kustannuksista, AB-testauksesta, ja paljon muuta.
Kouluttaja Tom Laine on tehnyt Linkedin-markkinointia jo vuodesta 2004 ja saavuttanut kampanjoillaan huikeita tuloksia, ja jakaa nyt oppinsa tässä 3 tunnin etäopetuksessa, käytännönläheisesti "tee näin mainos Linkedin - kanavassa".
Koulutus soveltuu kaikille Linkedin-markkinoinnista kiinnostuneille osaamisen tasosta ja roolista riippumatta, mutta sopii erityisesti markkinoinnin ja myynnin rooleissa toimiville.
KENELLE KOULUTUS SOPII ?

AIKATAULU & OHJELMA
2.9.2021 | ETÄKOULUTUS KLO 9 - 12
LINKEDIN MAINONNAN WORKSHOP
08:55
REKISTERÖIDY VIIMEISTÄÄN NYT
Koulutusalustana WebinarJam
Olet saanut koulutuslinkin Grow Koulutus henkilökunnalta, pari päivää ennen koulutusta.
HUOM! Pidämme noin tunnin välein jaloittelupaussin noin 5 - 10 min
09:00
KOULUTUS ALKAA
Johdanto Linkedin mainontaan
-
Formaatit
Text Ads
-
Dynamic ja display
Sponsored Content (ml. Carousel Ads)
Sponsored InMails vs. Conversation Ads
-
Inboksiin tulevat mainokset
Kampanjan luonti
-
Näin luot mainostilin ja kampanjan
-
Kriteerit, kohdeyleisön valinta
-
CPM vai CPC
Lead Generation Forms
-
Useita esimerkkejä
-
Call to action
Mainonnan kustannukset
-
Esimerkkejä
-
Mainos-huutokaupat
-
“Hybridimainontaa”
Mainonnan AB-testaus
12:00
YHTEENVETO
VIIMEISET KYSYMYKSET
LOPETUS
12:15
KOULUTTAJA

Tom Laine on Suomen johtava some-rekrytoinnin, työnantajamielikuvan luonnin ja Linkedinin asiantuntija, joka on toiminut pitkään kansainvälisessä myynnissä, markkinoinnissa ja rekrytoinnissa. Tom on toiminut Oracle:n pohjoismaisena kanavamarkkinointipäällikkönä Tanskassa, sekä perustanut Suomen ensimmäisen sosiaalisen median toimintatapoihin erikoistuneen rekrytointialan yrityksen, ja on toiminut sosiaalisen median parissa vuodesta 1999, jolloin hän perusti ensimmäisen yhteisöjen hyödyntämiseen keskittyneen startup-yrityksensä.
Tänä päivänä hän kouluttaa organisaatioita sosiaalisen median aiheisiin Suomen lisäksi aktiivisesti mm. Euroopassa ja Lähi-Idässä.
"Kerrankin kouluttaja, jolla on oikeasti käytännön tietoa ja kokemusta aiheesta"
"Tom Laine on aivan huippu kouluttaja. Ei puhu jargonia vaan osaa kertoa asian niin, että sen ymmärtää"
"Rento, sujuva, energinen ja innostunut kouluttaja. Lisäksi Tom on aidosti läsnä ja valmis vastaamaan kysymyksiin"

ETÄKOULUTUKSEN
-HINTA
1.9.21 SAAKKA
370 EUR + ALV.
Hinta sisältää;
- 3 h etäopetus
- koulutustallenne
- sähköiset koulutusmateriaalit
- PDF osallistujatodistus pyydettäessä