
KANSAINVÄLISTYMISEN
10 ASKELTA
29.9.2021
ETÄKOULUTUS KLO 9:00 - 12:00


Uuteen kansainväliseen markkinaan lähteminen vaati monta onnistunutta askelta, samalla tavoin kuin uuden tuotteen tai palvelun lanseeraus kotimaisilla markkinoilla.
Pohdittaessa päätöstä kansainvälistymisestä on arvioitava valmiudet ja kyvykkyys. Uuteen markkinaan lähtiessä on tärkeää ymmärtää kohderyhmän päätösprosessi ja siihen vaikuttavat tekijät.
Tässä etäkoulutuksessa käydään läpi konkreettisesti kansainvälistymisen 10 askelta yritykselle. Kansainvälistymistä tarkastellaan ostopolkujen ja ostopäätökseen vaikuttamisen kautta. Kohdemarkkinoina mm. Ruotsi, Saksa ja USA.
Koulutus on käytännönläheinen ja sisältää case-esimerkkejä. Case-esimerkkeinä kansainvälistyvä suomalainen elintarvikeyritys ja kaksi jo suomalaista kansainvälistä B2B-yritystä.
Tämän koulutuksen jälkeen tiedät mitä sinun on tehtävä, jotta yrityksesi voi kansainvälistyä ja onnistua.
osallistu KOULUTUKSEEN MIKÄLI...
-
Olet pohtinut kansainvälisiä markkinoita, mutta et tiedä mistä aloittaisit?
-
Yrityksenne on jo asiakkaan myötä kansainvälisillä markkinoilla ja haluaisitte nyt laajentaa kyseisessä maassa tai lähteä uudelle markkinalle
-
Mietit mitkä ovat kansainvälistymisen eri vaihtoehdot
-
Mietit miten onnistut kansainvälistymisessä B2B-markkinoilla pandemian
rajoittaessa kohtaamiset
KENELLE Koulutus sopii?
Erityisesti sinulle joka harkitsee kansainvälistymistä tai sinulle joka on jo kansainvälisillä markkinoille ja kaipaa lisää ymmärrystä laajentumisesta.
Saatat olla toimitusjohtaja, liiketoimintajohtaja, hankintajohtaja, vientijohtaja tai markkinointijohtaja.

KOULUTUKSEN TEEMAT
29.9.2021 klo 9.00 - 12.00
Kouluttaja pitää noin tunnin välein jaloittelutaukoja (5-10 min)
8:45
9:00
9:00 - 12:00
12:00
KIRJAUDU VIIMEISTÄÄN NYT VERKKOALUSTAAN (SWAPCARD) .
Alustassa on puhe- chat- ja videoyhteys.
KOULUTUS ALKAA
- Kansainvälistymisen 10 askelta
- Ostopolkujen rakentaminen ja ostopäätökseen vaikuttaminen valituilla markkinoilla
- Tilastoja ja dataa ostopoluista
Case esimerkki
- Kansainvälisten mahdollisuuksien tarkastelu käytännössä
Case esimerkki
- Yhteenveto ja viimeiset kysymykset
KOULUTUS PÄÄTTYY
KOULUTTAJA

Maria Flemmich, Head of international sales & growth, Avidly.
Marialla on vahva kansainvälinen kokemus niin julkisen puolen organisaatioista kuin kansainvälisistä yrityksistä sekä markkinoinnin johtamisesta ja jalkauttamisesta kansainvälisissä organisaatioissa. Hän on tehnyt töitä kolmessa maanosassa 15 maassa ja opiskellut kuusi kieltä. Marian asiakkaina ovat suomalaiset niin pienet kuin suuret kansainvälistyneet ja kansainvälistyvät yritykset kuten kansainväliset globaalitkin yritykset.

ETÄKOULUTUKSEN HINTA
28.9.2021 SAAKKA
350 EUR + ALV.
Hinta sisältää;
- 3 h live etäopetus
- PDF koulutusmateriaali
- PDF koulutustodistus pyydettäessä