Instagram, Facebook
ja TikTok – yrityskäytössä
WEBINAARI
16.6.2020
verkossa klo 9:00 - 15:00

Missä tavoitat potentiaaliset asiakkaasi parhaiten? Kenties siellä, missä he viettävät aikaansa aamusta iltaan, säällä kuin säällä – sosiaalisessa mediassa.
Koulutuksessa tutustut Instagramin, Facebookin ja TikTokin käyttötapoihin yrityksen näkökulmasta.
Koulutuspäivän aikana käymme läpi kanavien ominaispiirteitä sekä erilaisia tapoja, joilla yritykset voivat näitä kanavia hyödyntää omassa markkinointiviestinnässään tehokkaasti. Opit myös mainonnan mahdollisuuksista kussakin kanavassa: miten näkyvyyttä voi ja kannattaa ostaa?
MiksI osallistua KOULUTKSEEN?
-
Koulutus antaa osallistujille kattavan ja ajankohtaisen tietopaketin Instagramin, Facebookin ja TikTokin hyödyntämisestä yrityskäytössä.
-
Koulutus auttaa kehittämään päivittäistä sosiaalisen median työtä ja käyttämään resurssinne tehokkaammin.
-
Käytännönläheinen ote ja konkreettiset esimerkit takaavat päivän oppien hyödyntämisen ketterästi omassa organisaatiossa.
KENELLE Koulutus sopii?
Koulutus on suunniteltu sinulle, joka on jo käyttänyt jonkin verran sosiaalisen median kanavia ja ymmärtää niiden perusteet.
Saatat esimerkiksi toimia yrityksenne tai organisaationne sosiaalisen median kanavien ylläpitäjänä, päivittäjänä, mainostajana tai sisällön suunnittelijana.
KOULUTUKSEN SISÄLTÖ & AIKATAULU
klo 8.45 - 15.00
(Kouluttaja pitää noin tunnin välein jaloittelutauon)
KIRJAUDU VIIMEISTÄÄN NYT WEBINAARI ALUSTAAN
Olet saanut rekisteröitymisinkin ennakkoon Grow+ koulutus henkilökunnalta
KOULUTUS ALKAA
-
Sosiaalinen media Suomessa – käyttäjämäärät ja kanavien käyttötavat
-
Facebook yrityskäytössä – kanavan ominaispiirteet, mahdollisuudet ja parhaat käytännöt esimerkein
-
Instagram yrityskäytössä – kanavan ominaispiirteet, mahdollisuudet ja parhaat käytännöt esimerkein
-
Tehtävä: Asiakaskeskeisen hyötysisällön luominen sosiaaliseen mediaan
LOUNAS 1 H TAUKO
KOULUTUS JATKUU
-
Mainonnan perusteet Facebookissa ja Instagramissa – toimintalogiikka, mainonnan tavoitteet, kohdennus ja sisältömahdollisuudet
-
Yrityksenä TikTokissa – kanavan ominaispiirteet ja parhaat käytännöt esimerkein + mainonnan mahdollisuudet TikTokissa
-
Mistä aloittaa koulutuksen jälkeen: Kanavakohtainen sisältösuunnitelma - kotitehtävä (pohja toimitetaan osallistujille koulutuksen päätteeksi)
LOPETUS
8:45
9:00
9:00 - 12:00
12:00 - 13:00
13:00 - 15:00
15:00
WEBINAARI HINTA 15.6.2020 ASTI
350 EUR + ALV.
Hinta sisältää 5 h etäkoulutus, sähköiset esitysmateriaalit, kotitehtävä ja osallistujatodistus.