workplace-2303851_1920.Digi_palvelu_8_20

DIGITAALINEN PALVELUMUOTOILU

  WEBINAARI

  27.8.2020 

ONLINE KLO 9.00 - 16.00

Asiakaskokemuksen kehittäminen ja eteenpäin vieminen vaatii aina yritysjohdon sitoutumista asiaan. 

Palvelumuotoilulla pyritään parantamaan asiakaskokemusta kokonaisvaltaisesti.

 

Digitaalinen palvelumuotoilu keskittyy verkkokokemuksen ja verkkopalveluiden sujuvuuden parantamiseen. Miten yritys tai organisaatio löytyy verkosta, miten sen palvelut toimivat käytännössä ja millaisen kokemuksen ihmiset yrityksestä saavat sen verkkopresenssin ja verkkosivun toimivuuden perusteella.

 

Palvelumuotoilu mahdollistaa kokonaisvaltaisen lähestymistavan asiakaskokemuksen johtamiseen ja suunnitteluun, eli se tuo yritykselle kilpailuetua. 

Palvelumuotoilu mahdollistaa kokonaisvaltaisen lähestymistavan asiakaskokemuksen johtamiseen ja suunnitteluun, eli se tuo yritykselle kilpailuetua.

 

Koulutuksessa opit: 

 

- Miten johdat asiakaskokemusta ja suunnittelet palvelupolun sujuvaksi ja miellyttäväksi asiakkaillesi

- Miten erilaisia analytiikkatyökaluja voidaan käyttää selvittämään digitaalisen palvelun nykytilaa

 

- Millaisilla työkaluilla voidaan kehittää verkkopalveluita eteenpäin

MIKSI OSALLISTUA KOULUTUKSEEN?

 

KENELLE KOULUTUS SOPII?

Koulutus sopii yrityksen viestinnästä, markkinoinnista ja liiketoiminnan kehityksestä vastaaville henkilöille sekä niille joiden vastuulla on esimerkiksi

  1. asiakaskokemus

  2. yrityksen tuotteiden ja palveluiden kehittäminen

  3. yrityksen tai organisaation prosessien johtaminen ja kehittäminen

 

AIKATAULU

27.8.2020 WEBINAARI  

8.45

VIIMEISTÄÄN NYT SISÄÄNKIRJAUTUMINEN JA YHTEYDEN TARKISTUS

Olet saanut rekisteröitymislinkin Grow Koulutus henkilökunnalta ennakkoon. 

Huom! Pidämme tunnin välein jaloittelupaussin

09:00 

MITÄ DIGITAALINEN PALVELUMUOTOILU ON?

  • Mitä voi ja kannattaa muotoilla?

  • Minkälaisia tavoitteita voi asettaa digitaaliselle palvelumuotoilulle?

  • Palvelumuotoilun termejä: palvelupolku, palvelutuokiot, kontaktipisteet

  • Palvelukokemus

HARJOITUSTEHTÄVIÄ

  • Tee omasta palvelusta/tuotteesta palvelutuokiokartta

  • Erilaisten palvelutuokiokartta esimerkkien läpikäyntiä

12:00-13:00

Lounas tauko 1 h 

13:00

ANALYTIIKKA PALVELUMUOTOILUN APUNA

  • Miten voit käyttää Google Analyticsia digitaalisen asiakaskokemuksen analysointiin

  • Verkkosivun kävijäkokemukseen tarkoitetut työkalut

  • AB-testaus digitaalisessa palvelumuotoilussa

  •  AB-testauksen työkaluja

  • Klikkipolut

VERKKOSIVU DIGITAALISEN PALVELUMUOTOILUN KESKIÖSSÄ

  • Laskeutumissivut ja CTA:t

  • Markkinoinnin automaation käyttöesimerkkejä

Harjoitustehtävä:

Tutki ja arvioi oman www-sivun digitaaliset polut

16:00

LOPETUS JA YHTEENVETO

workplace-2303851_1920.Digi_palvelu_8_20

 Hinta sisältää 5,5 h etäopetuksen  klo 9-16 jaloittelutauot ja  lounastauko huomioiden,  sähköiset koulutusmateriaalit ja  koulutustodistuksen.

WEBINAARI HINTA  AUKI 26.8.20 ASTI

350 EUR + ALV.

 

KOULUTTAJA

Jonna Muurinen
Toimitusjohtaja, perustaja, Kuulu Oy ​

 

Jonna Muurinen on markkinointiviestintätoimisto Kuulun perustaja ja toimitusjohtaja.
Hän on työskennellyt 20 vuoden ajan kansainvälisen yritysviestinnän ja markkinoinnin asiantuntijatehtävissä. Uransa aikana hän on auttanut satoja yrityksiä kehittämään verkkopalveluitaan. Asiakkaina on ollut niin julkishallintoa, oppilaitoksia kuin yksityisyrityksiäkin.

Grow_logot_white_transparent.png

Aleksi Helander

CEO, Partner

+358 40 251 6598

aleksi.helander(a)bignordic.com

Heidi Byskata

Business Director

+358 50 309 1418

heidi.byskata(a)grownordic.fi

Riina Räikkönen

Jr. Sales Manager
+358 50 557 2684

riina.raikkonen(a)bignordic.com

  • White LinkedIn Icon
  • White Instagram Icon

Noora Veijalainen

Customer Experience Manager
+358 40 7048239 

noora.veijalainen(a)grownordic.fi